Maak kennis met de Shake Academy!
Tijdens deze tweedaagse opleiding, ga je jezelf verdiepen in de Business Manager van TikTok.
In welke markt ga je adverteren op TikTok? Waar ligt de meeste potentie?
Hoe bepaalt TikTok wie je berichten ziet? Waarom krijg jij bepaalde advertenties te zien? Dit begrijpen is essentieel voor jouw resultaat.
Hoe belangrijk is de rol van organische content op TikTok? Hoe creëer je betrouwbaarheid op TikTok?
Je wilt jouw doelgroep activeren door middel van jouw unieke TikTok Ad funnel. Hierbij kijken we naar de fasen: bereik, interactie, actie en care.
Het juist instellen van je TikTok Business + Ads Manager zodat een stabiele fundering voor jouw advertenties staat.
Hoe kun je de pixel juist koppelen binnen de TikTok Ads Manager? Hoe maak ik een aangepaste conversie?
Hoe analyseer je jouw TikTok campagnes? Welke scores zijn belangrijk? Hoe optimaliseer je deze scores?
Hoe zorg je ervoor dat jij het maximale uit je TikTok advertentiecampagne haalt? Ontdek alle opschaaltechnieken.
Dag 1
Duur:
Ochtend- of middagdeel
De eerste opleidingsdag begint met het inrichten van de Business- en Ads Manager van TikTok zodat we hier direct mee aan de slag kunnen. We gaan samen aan de slag om de zakelijke kant van TikTok te ontdekken. Alle belangrijke functies komen uitgebreid aan bod.
Vervolgens leren we alles over de anatomie van de perfecte TikTok video-advertentie. Een scherpe analyse mag natuurlijk ook niet ontbreken. Hoe belangrijk is organisch posten op TikTok? Hoe ziet mijn target markt eruit? Alle antwoorden op deze vragen zal je tijdens deze dag gaan vinden.
Dag 2
Duur:
Ochtend- of middagdeel
Op dag 2 van de opleiding zorgen we ervoor dat de pixel van iedere cursist juist staat ingesteld. Wanneer deze niet goed staat ingesteld dan kunnen we de gebeurtenissen van bezoekers op jouw website niet meten en dus ook niet retargetten.
Daarnaast gaan we met jouw gemaakte TikTok video’s samen aan de slag om een succesvolle campagne op te zetten. Het opzetten van een campagne is de eerste stap, maar het is ook belangrijk om te weten hoe je met de data van je campagne omgaat. Wij laten je zien hoe je de advertentiegegevens kunt analyseren en hoe je eenvoudig kunt opschalen. Dit zijn bewezen strategieën.
Zaken die fijn zijn om te weten. Wanneer de opleiding plaats zal vinden, de locatie, video opnames en onze 1-op-1 support.
Op aanvraag.
Je kunt zelf kiezen of je de opleiding fysiek wilt volgen, of via een videoconference verbinding. De opleiding wordt gegeven vanuit onze opleidingsfaciliteit in Uden. Kies je voor het fysiek volgen van de opleiding, dan is eten en drinken inbegrepen tijdens de cursus.
De stof die wordt behandeld tijdens de fysieke opleiding is ook terug te vinden in de e-learning in de vorm van video’s. Zo kun je op je eigen tempo de opleiding nog eens terugkijken. Wel zo handig!
Deze opleiding wordt gegeven op startersniveau. Dit betekent dat je weinig tot geen ervaring hebt met het adverteren op TikTok. Wel is het handig wanneer je beschikt over algemene basisvaardigheden in het vakgebied van online marketing.
Deze opleiding wordt gegeven in groepsverband. De groepsgrootte bestaat uit maximaal 10 deelnemers.
Sinds 2015 helpen wij starters, ondernemers, zzp’ers en (marketing) professionals in Nederland en België met het bijscholen van hun vakkennis over online marketing door het geven van de meest uitgebreide en gedetailleerde marketing trainingen in kleine groepen van maximaal 10 deelnemers. Het maakt hierbij niet uit of je weinig ervaring hebt in deze beroepsgroep, of al langere tijd actief bent.
We zijn in Nederland en België marktleider op het gebied van marketing trainingen en opleidingen over Meta (Facebook en Instagram). Alleen door continu te blijven investeren in onze kennis en vaardigheden, kunnen we deze positie behouden. Sinds 2018 zijn wij officieel lid van de Insights Hub van Facebook en zowel bij Google als Facebook Preferred Marketing Partner. Iedere vier weken hebben we contact met Facebook Benelux over de nieuwste ontwikkelingen, technieken en kansen voor de beroepsgroep. Ook met andere platformen, zoals TikTok, houden we regelmatig contact met onze accountmanager om de nieuwste vakontwikkelingen toe te kunnen voegen aan onze opleidingen.”
Mark Bongers Academy BV
Loopkantstraat 11
5405 NB Uden
KVK Nummer: 76703150
BTW Nummer: NL860760790B01
support@shakeacademy.nl
Telefoon: +31 413 395 241
Werken bij Shake?
Check onze vacatures!
Loopkantstraat 11
5405 NB Uden
KVK: 76703150
BTW: NL860760790B01
info@shakeacademy.nl
Telefoon: +31 413 395 200
Werken bij Shake? Check onze vacatures!
Loopkantstraat 11
5405 NB Uden
KVK Nummer: 76703150
BTW Nummer: NL860760790B01
info@shakeacademy.nl
Telefoon: +31 413 395 200
Werken bij Shake?
Check onze vacatures!
Onderdeel van de Shake Group
Website door Walk Digital
Menu