online ADVERTISING SPECIALIST 
bewezen strategieën toepassen op de online omgeving van nu
Vind jij het ook lastig om een brede online strategie te formuleren?
- Ben je omnipresence actief op alle verschillende social media platformen?
- Heb je (SMART) doelstellingen voor jezelf opgeschreven?
- Merk je dat je dat je concurrenten je voorbij streven?
Til je Online Strategie naar een nieuw niveau! Maar hoe?
Maak kennis met de Shake Academy!
Wat ga je doen tijdens de opleiding?
Tijdens de opleiding, die gegeven zal worden op 2 dagdelen verdeeld over 2 dagen, ga je jezelf omscholen tot Online Advertising Specialist.

Concurrentie analyse
Schaal je concurrenten op de juiste manier en met de juiste modellen in om zo een helder beeld voor jezelf te creëren.

Doelgroepen
Hoe formuleer jij je doelgroep? Hoe groot moeten deze zijn? Wat zijn de beste doelgroepen om te benaderen?

E-mailmarketing
Hoe zet je e-mailmarketing effectief in als onderdeel van jouw online advertising strategie?

Conversie optimalisatie
Welke beïnvloedingstechnieken kun jij gebruiken voor je campagne en/of landingspagina.

Marketing funnels
Hoe pas jij het See, Think, Do, Care model toe. Welke advertenties laat jij je doelgroep zien om hen te overtuigen van jouw producten?

Budgetbepaling
Hoeveel budget kun jij het beste inzetten om je doelstellingen te behalen? Met kleine budgetten kun jij al grote resultaten behalen.

Analyseren ads
Hoe analyseer je jouw advertentiecampagnes? Welke scores zijn belangrijk? Hoe optimaliseer je deze scores?

Opschaaltechnieken
Hoe zorg je ervoor dat jij het maximale uit je advertentiecampagnes haalt? Ontdek alle opschaaltechnieken.
Dag 1
Duur: 4 uur
Ochtend- of middagdeel
Online marketingmiddelen koppelen aan jouw bedrijfsdoelstellingen
Tijdens de eerste dag van de opleiding Online Advertising Specialist gaan we kijken hoe online marketingmiddelen ondersteunend zijn aan jouw bedrijfsdoelstellingen. Hierbij wordt gekeken welke social media platformen relevant kunnen zijn voor jouw business en denken we een funnel uit die per niveau wordt uitgedacht met ideeën.
Dag 2
Duur: 4 uur
Ochtend- of middagdeel
Het opzetten van je (eerste) succesvolle campagnes
Hoe zorgen we ervoor dat jouw eerste campagnes ook daadwerkelijk gaan lopen? Dat staat centraal in deze praktijk dag.
Tijdens de 2e opleidingsdag leer jij het advertentiesysteem tot in de kleinste details kennen. Niets blijft geheim. Dit alles zonder dat je technische kennis nodig hebt. Je leert hoe je jouw campagne op de allerbeste manier instelt en live zet. Na deze cursusdag staan je campagnes live en ga jij de eerste resultaten direct zien.
DEZE OPLEIDING IS AANBEVOLEN VOOR JOU WANNEER 
- Je plannen hebt een (online) bedrijf te starten, fulltime, of naast je huidige baan
- Je zojuist al gestart bent, maar kennis over online marketing voor je nieuwe startup mist
- Perfecte opleiding zowel voor het starten van webshops, online productverkoop, als dienstverlenende (social media) startups, zoals marketingbureaus, webdesign, creatief, coaching, etcetera.
Goed om te weten...
Algemene
informatie 
ALGEMENE INFORMATIE 
ALGEMENE INFORMATIE 
Zaken die fijn zijn om te weten. Wanneer de opleiding plaats zal vinden, de locatie, video opnames en onze 1-op-1 support.
Op aanvraag.
Je kunt zelf kiezen of je de opleiding fysiek wilt volgen, of via een videoconference verbinding. De opleiding wordt gegeven vanuit onze opleidingsfaciliteit in Uden. Kies je voor het fysiek volgen van de opleiding, dan is eten en drinken inbegrepen tijdens de cursus.
De stof die wordt behandeld tijdens de fysieke opleiding is ook terug te vinden in de e-learning in de vorm van video’s. Zo kun je op je eigen tempo de opleiding nog eens terugkijken. Wel zo handig!
Deze opleiding wordt gegeven op startersniveau. Dit betekent dat je weinig tot geen ervaring hebt met online advertising strategieën.
Deze opleiding wordt gegeven in groepsverband. De groepsgrootte bestaat uit maximaal 10 deelnemers.

WAAROM SHAKE ACADEMY?
Sinds 2015 helpen wij starters, ondernemers, zzp’ers en (marketing) professionals in Nederland en België hoe zij winstgevende marketing campagnes kunnen inzetten voor hun bedrijf door het geven van de meest uitgebreide en gedetailleerde marketing trainingen in kleine groepen van 10 deelnemers. Het maakt hierbij niet uit of je wilt starten met adverteren of al een tijd adverteert en jouw resultaten wilt opschalen.
We zijn in Nederland en België marktleider op het gebied van marketing trainingen en opleidingen voor ondernemers. Alleen door continu te blijven investeren in onze kennis en vaardigheden, kunnen we deze positie behouden. Sinds 2018 zijn wij officieel lid van de Insights Hub van Facebook en zowel bij Google als Facebook Preferred Marketing Partner. Iedere vier weken hebben we contact met Facebook Benelux over de nieuwste ontwikkelingen, technieken en onze eigen campagnes.”